Не двамата машинисти на дерайлиралия в събота влак са виновни за инцидента, а автоматиката, която не е сработила - това е тезата, която защити председателят на Синдиката на локомотивния персонал в депо Пловдив Димитър Гергов. Това твърдят и колегите им - в този участък край гара Калояновец автоматичната система не работи
"Тъй като познаваме много добре колегите, изключваме човешката грешка и стигаме до извода за грешка в сигнализацията", твърди Димитър Гергов, председател на синдиката.
По думите му автоматичната локомотивна сигнализация за контрол е предотвратила 4-5 катастрофи. Сега обаче тя е сменена с друга, която не е много сполучлива. Гергов беше категоричен, че след ремонта на новото трасе тази система не е активна и край Калояновец влаковете се движат без информация.
От синдиката твърдят, че няма допусната грешка от двамата машинисти и отхвърлят твърденията на ръководството на БДЖ, че са пропуснали два предупредителни светлинни семафора.
"Тъй като познаваме много добре колегите, изключваме човешката грешка и стигаме до извода за грешка в сигнализацията", твърди Димитър Гергов, председател на синдиката.
По думите му автоматичната локомотивна сигнализация за контрол е предотвратила 4-5 катастрофи. Сега обаче тя е сменена с друга, която не е много сполучлива. Гергов беше категоричен, че след ремонта на новото трасе тази система не е активна и край Калояновец влаковете се движат без информация.
От синдиката твърдят, че няма допусната грешка от двамата машинисти и отхвърлят твърденията на ръководството на БДЖ, че са пропуснали два предупредителни светлинни семафора.
източник:vsekiden.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар